| Just nu

Har precis vaknat. lyssnar på den här låten och ska precis kolla på den andra delen av "Modehuset Chanel" och även den andra delen av "True Blood". Och jag har funderat hela natten på en sak, det handlar om ett väskinköp som jag velat göra länge. Jag har den undanlag på Natalie Schuterman och frågan är verkligen, ska jag eller ska jag inte? Det återstår att se hur det går med den saken, men jag vet ju vart det lutar åt men det tål att tänkas på några gånger till... Nej, frukost och lite SvtPlay blir det nu i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Martin

"Modehuset Chanel" var verkligen en spännande dokumentär..

Såg du den om Emporio Armani.. mycket sevärd...

2009-09-05 @ 19:17:15
Postat av: Josephine Aune

Martin: Ja, det är jätteintressant att se hur det går till! Nej, tyvärr och jag hittar den inte på SVT play...

2009-09-05 @ 22:50:38
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0