| Måndag

Som alltid så har måndagar en tendens att bara flyga iväg och det gjorde den idag också men jag har ändå fått mycket gjort på jobbet! Paris Fashion Week närmar sig med stormsteg och idag har jag fixat en hel del med requests till visningar och bokat in möten för att de från ELLE-redaktionen som åker till Paris ska kunna titta närmare på kollektionerna i olika showroom. Efter jobbet åkte äntligen jag och hämtade ut mitt nya pass (som varit klart i flera månader) och hoppade av några busshållplatser innan min och gick hem. Det märks verkligen att det är höst nu och jag gillar det!

 

Skinnjacka: Zara

Stickad tröja: NK/Stadsmissionen

Väska: Miu Miu

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som att du är gjord enbart av saker som är söta :)

2009-09-30 @ 08:19:16
Postat av: Josephine Aune

Men åh, tack!!

2009-10-04 @ 21:58:34
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0