| Boots

Grymt snygga boots i skinn från Vagabond




Kommentarer
Postat av: lovisa

hur har du fått tag i de översta?



skulle beställa dem häromdagen i stl. 36.

åkte hem från jobbet, satte på datorn, då är ALLA slut! så ledsen jag blev. har klickat in mig varje dag för att kunna haffa ett par när de kom in i webshoppen, men icke.



oh well, är dina i 36 och du inte vill ha dem så hojta till!

2009-09-08 @ 22:02:51
Postat av: Josephine Aune

Lovisa: De där är inte mina, jag fotade dem på Spalt PR (presskontoret som lånar ut Vagabond). Fortsätt kolla på webben och ring butikerna och kolla om de vet om de ska få in igen... Lycka till med att få tag i dem, de är verkligen snygga!!

2009-09-08 @ 22:06:08
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0