| Skön måndag!










Åh, vilken härlig dag det har varit idag! Först åkte jag in till stan med min syster och fixade en sista grej till ett av plocken till SOLO som ska plåtas imorgon. Det blev också lite shopping och sedan mötte jag upp Johanna. Vi åt sushi och sedan köpte vi glass och satte oss i solen. Vilken grym start på veckan! Som i och för sig bara blir bättre eftersom jag ska på Siesta och åker ner till Skåne på onsdag...

idag hade jag på mig:
Klänning och ring: H&M
Skinnjacka: Zara
Skor: Don Donna



Kommentarer
Postat av: Darling

DonDonna skorna är kanonheta. Längesen du köpte dem? Och är det kilklack?

2009-05-30 @ 12:23:34
URL: http://killmydarlings.blogspot.com
Postat av: Josephine Aune

Darling: Nej, det var lite mer än en vecka sedan bara på Rizzo. Yes, det är kilklack :)

2009-06-01 @ 17:24:27
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0