| Nöjesguiden + Topshop


Nu har jag jobbat nonstop sedan jag kom hem, har säkert skickat 30 mail. Tider för plock på olika presskontor har bokats in (ska springa på stan imorgon igen) och högupplösta bilder behöver jag få tag på från lite olika shoppingsajter. Nu är det dags att bege sig in till stan igen och SOUK-gallerian där Nöjesguiden och Topshop har mingel. Strax efter halv nio ska jag möta upp Johanna. Det är 20% rabatt på Topshop ikväll så kanske får något följa med mig hem.. Är som sagt sugen på lite ljusare kläder men jag har också börjat att rensa ut ur min underklädeslåda så ska kolla efter lite nya och fina trosor. Har säkert slängt 25 trosor. Idag beställde jag två par Hanky Panky trosor i fina färgen Chai. Nej, nu mot bussen!

Kavaj: Zara
T-shirt: Acne
Kjol: En gammal från Gina Tricot (egentligen en tubtopp tror jag..)
Halsband: Kedjor från Glitter, second hand och pärlorna är en present.



Kommentarer
Postat av: Angeli

Nydelig antrekk! Angrer på at jeg ikke kjøpte den tubetoppen =)

2009-05-15 @ 00:09:30
URL: http://angeli.blogg.no
Postat av: Malin

åh så snyggt!

2009-05-15 @ 10:37:04
URL: http://livingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0