| Divided Exclusive






Nästan varje gång jag sitter och gör plock så kikar jag i H&Ms bildbank och nu har de lagt ut den nya Divided Exclusive-kollektionen. Jisses, vad mycket snygga plagg den innehåller! Här är en stor del av kollektionen och mina favoriter är den svarta dräktjackan, mockavästen/klänningen med dragkedjor, skärpet, sammetsklänningen med puffärm, kjolen, eller ja nästintill allt skulle jag mer än gärna lägga vantarna på! Jag vet inte när den kommer ut i butik, men har mailat H&Ms presskontor så jag hoppas få svar idag men jag tippar att den släpps framåt hösten... C'ant wait!

Update: Vecka 40 ska kollektionen vara i butik!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Du som verkar vara grym på att ta reda på fakta.. Vet du i vilka butiker? Online?



2009-05-06 @ 20:01:30
Postat av: Josephine Aune

Andrea: Hmm.. det vet jag inte riktigt men ska försöka ta reda på det!

2009-05-06 @ 20:12:26
URL: http://cestchic.se
Postat av: Josephine Aune

Andrea: Just nu kunde jag bara ta reda på att de kommer säljas i utvalda Divided-butiker i Stockholm, Malmö och Göteborg. Det är nog inte bestämt om de ska säljas online eller inte...

2009-05-07 @ 11:11:15
URL: http://cestchic.se
Postat av: Andrea

Tack snälla du! Det glädjer mig att det kommer till malmö iaf. Men man får nog räkna med att kamma hem noll.

Tack, tack :D

2009-05-08 @ 09:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0