| I studion


Idag har jag varit i studion tillsammans med fotograf-Niklas, en modell från Mikas och fantastiskt duktiga makeup-artisten Lisa Peterson. Imorgon ska jag tillbaka till studion, då blir det till att plåta plock för hela slanten och sortera allt för att sedan buda tillbaka alla sakerna till presskontoren. Efter plåtningen idag hängde jag med Lisa och fotografen Fabian Örhn och lånade lite smycken till ett jobb de skulle göra. Vi hann även med en snabb fika, trevligt! Nu är jag hemma och lyssnar på lite för hög musik och ska jobba lite till, sedan är det slutjobbat för idag!



Kommentarer
Postat av: Malin

Gu vad du jobbar stumpan. Fika snart!? :)

2009-03-26 @ 23:39:58
URL: http://malinbenckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0