| Dragarbilder...





Idag sitter jag och gör så kallade dragarbilder i Photoshop till mina jobb som kommer att komma upp på Veckorevyn.com. En bra dragarbild ska givetvis locka läsaren att klicka på artikeln, därför är det viktigt att lägga ner lite extra tid på att göra dem så inspirerande och fina som möjligt. Jag har en mapp där jag sparar ner alla bilder och det har blivit en hel del sedan hösten 2007... Ibland kollar jag in tidigare dragarbilder jag gjort dels för att inspireras och men också för att ibland se vad jag redan gjort när jag sitter och gör nya. Här är ett gäng från nu i våras och en bit in på sommaren...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur duktig får man bli hjärtat? / Malin

2009-07-03 @ 21:22:05
Postat av: Josephine Aune

Malin: <3

2009-07-04 @ 10:46:30
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0