| Bio




Idag har jag varit på bio med en av mina bästa vänner Emma, vi har båda velat se "Män som hatar kvinnor" ett bra tag nu så vilken film vi skulle välja var givet. Filmen då? Den var riktigt bra så nu kan jag knappt vänta tills de två andra filmerna kommer ut i höst och vinter. Jag ska nog börja läsa på den andra boken som jag har hemma redan ikväll, har fortfarande inte läst böckerna och vill veta vad som kommer att hända nu, nu, nu!

Svart klänning: Monki
Halsband: Lindex
Armband: Blandad kompott som jag hittade i en låda härhemma



Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Alla börckerna är skitbra, jag kunde knappt lägga ifrån mig dem!

Måste få mig iväg och se filmen också :)

2009-07-22 @ 10:45:33
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Josephine Aune

Johanna: Verkligen, du måste se filmen! :)

2009-07-22 @ 19:01:09
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0