| Yes!


En väldigt uppmärskam och snäll läsare såg i ett av gårdagens inlägg att jag mer än gärna ville ha silverklänningen och den lilla dräktjackan från H&Ms Divided Exclusive-kollektion. Men när jag beställde lite saker igår var de slut, tydligen fyller de på lite då och då så nu har jag lyckats beställa dessa två fina plagg. Vill inte vänta ändå till slutet av september med att få använda dem! Ska nämligen ha födelsedagsdrink härhemma imorrn med ett 20-tal tjejer och den silvriga klänningen skulle vara perfekt. Men, men nu slipper jag i alla fall köa och "slåss" om plaggen när kollektionen kommer ut i butik den 24 september...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0