| Twilfit

Twilfit hade en liten tillställning i Gallerian idag och även de bjöd på bubbel, en lektion i korsettens historia, auktion och modebloggsfavoritsötsaken nummer ett: pastelliga macaroons. Det var första gången jag åt en och jag måste säga att det var hur gott som helst, så nu förstår jag hypen. Min favorit var den med chokladsmak men den med hallonsmak var inte dum den heller. Snygg-Karin var också där och som alltid är det lika trevligt att träffas och prata lite. Det auktionerade ut korsetter och vintage-underkläder, totalt var det ungefär sju föremål och det var en man i grön kostym som köpte alla föremål förutom ett...

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0