| Liselotte Watkins

Illustration: Liselotte Watkins


Jag har alltid beundrat Liselotte Watkins illustrationer (som så många andra) och jag läste i Filippa Bergs blogg på ELLE att hon har börjat blogga. Jag kikade runt lite och hittade den här illustrationen av vår coola modechef och creative director Cia. Jag har länge tänkt köpa mig ett stort block och börja teckna igen. Jag ritade en hel del förut och varför jag inte gjort det på så länge är konstigt. Men det ska det bli ändring på inom kort!

 



Kommentarer
Postat av: Liten Fråga :)

Hur många läsare har du om dagen?

2009-09-20 @ 19:26:15
Postat av: Josephine Aune

Anonym: Det brukar ligga runt 100 läsare om dagen, är så himla nyfiken på vilka alla är som kommer och kikar varje dag! Men det är inte så många som kommenterar tyvärr... Får man fråga vem du är? :)

2009-09-20 @ 22:15:21
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0