| Just nu

Hela måndagen har bara rusat iväg! Varje måndag har vi frukostmöte, där vi går igenom vad som händer i veckan och hur lämningarna ser ut och vi fick också höra hur Erika och vår AD hade haft det i New York, spännande! Vid tio gick jag ner i moderummet och började göra alla utländska returer. Chanel, Prada, D&G, Marni, Temperley, Sportmax, Giuseppe Zanotti, Luella och mycket mer skulle snabbt tillbaka till respektive presskontor ute i Europa så jag har packat och skrivit följesedlar nästan hela dagen. Nu är allt påväg med budfirman!

Milano Fashion Week börjar på onsdag och jag har precis ringt runt för att få bekräftat att de från redaktionen som ska åka får platser till visningarna. Nu är det bara jag och Helena som sitter kvar på redaktionen. Helena gör alla snygga och tjusiga plocksidor i ELLE och jag är med på ett hörn nu och ska fixa och hjälpa till med det den här veckan. Vi har kollat upp catwalkbilder som kan passa bra och planerat lite för veckan. Men snart är det dags att möta upp Johanna en liten stund. Jag vet att hon ska köpa ett par grymt snygga jodphurs på Nilson idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0