| Just nu

Har precis krupit upp ur soffan där jag spenderat nästan hela kvällen med ett gäng tidningar, datorn, min fina katt Hamlet (som helst vill ligga på rygg mitt i alltihop) och några koppar te med mjölk. Jag har bland annat plöjt igenom ELLE nummer 10 som kommer ut i butik nu i veckan. Det är ett fullspäckat, härligt och tungt höstnummer kan jag lova!

Jag började ju som sagt som modeassistentELLE förra veckan och är nu inne på min andra vecka. Och hur har det gått? Jo, jag trivs riktigt, riktigt bra! Alla är så trevliga och jag hade turen att börja precis när Jenny Fredriksson skulle sätt igång med ett modejobb till ELLE nr 12, så jag hoppade rätt in i en produktion. Förra veckan var jag runt på en stor del av alla de presskontor som finns i stan och plockade kläder. Jag har också gjort request på looks från utländska designers som vi gärna vill ha med i storyn. I ELLEs moderum fylls det på med nya saker varje dag och nu är det sprängfyllt med vackra kläder, skor, väskor och smycken. Och mer kommer! Jobbet plåtas på fredag och innan dess är det en del som ska fixas och trixas med och oj vad kul det är! Jag måste säga att jag inte kunde fått en bättre start på mitt år som modeassistent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0