| Min dag

Jag har varit nere i moderummet och packat och hängt upp kläder till jobbet som

Jenny Fredriksson och jag håller på med just nu...


Har får ni en glimt av litet hörn i ELLEs moderum som just nu är fyllt av härliga kläder


Vi har gjort en hel del utländska requests på looks från höst- och vinterkollektionerna som vi gärna vill ha med i modejobbet som plåtas nu på fredag. Idag har jag ringt upp några av presskontoren (de som inte svarade förra veckan) och kollat upp vad som kommer att skickas och att allt är på det klara. Det ser ut som vi får en hel del, kul!


Här provar jag ett par grymt snygga skor från Jimmy Choos

samarbete med H&M som lanseras den 14 november


Jag gillar spännet!


Efter jobbet besökte vi Louis Vuitton lilla Xmas-utställning på

Galleri Kleerup som de söta tjejerna från RMPR höll i...


Dessa city-guider från LV skulle inte vara helt fel att ha i bokhyllan!




Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vet du vad skorna kommer att kosta?

2009-09-16 @ 17:40:37
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Li

Så sjukt spännande "bakom kulisserna"!

2009-09-16 @ 22:21:47
Postat av: Josephine Aune

Johanna: Nix, tyvärr men jag vet att de kommer lanseras den 14 november!

Li: Vad roligt att du tycker det! Kul att dela med sig vad som händer bakom kulisserna!

2009-09-17 @ 01:03:55
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0