| Fredag

Plåtningen för ELLE gick väldigt bra igår! Hela teamet gjorde ett grymt bra jobb och jag längtar till att få se jobbet i tryck. Vi höll på från åtta till strax efter fem igår och när jag åkt och lämnat alla kläderna i moderummet på redaktionen så begav jag mig till Söder för att möta upp min vän Johanna. Det blev sushi, två flaskor vin och andra trevligheter. Vi höll till på Johannas kontor och hade precis som förra fredagen en härlig och mysig kväll!

Tröja: H&M
Jacka & tights: Zara
Boots: Din Sko
Cowboyspännen: Vagabond



Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka snygga boots! Har du köpt dem nyligen? =) /Karin

2009-09-19 @ 18:30:42
Postat av: Josephine Aune

Karin: Tyvärr köpte jag dem för något år sedan. Men kolla hos Nilson, jag har sett liknande där! Vagabond har också mycket snygga boots. Lycka till!

2009-09-19 @ 21:21:26
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0