| Smygläsning




Kvällen började med sushi och vin sedan gick jag och Johanna till Demos smygläsning på PUB. Att mingla med kollegor som Karin och Annika och andra personer som jobbar i samma bransch men som man inte träffar så ofta vilket är skoj. Och det är självklart alltid lika kul att träffa Karolina som jag assat i ett och ett halvt år som är moderedaktör på tidningen. Demo är verkligen en toppentidning med grymt bra och snyggt innehåll! En skön måndagkväll med middag, vin och drinkar kändes som en bra start på veckan!

Igår hade jag på mig detta:
Klänning: Topshop
Skinnjacka: Zara
Skor: Tiger of Sweden
Kuvertväska: Beyond Retro



Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

Yää, mer fest blir det på torsdag Jos! Pusss

2009-05-12 @ 12:58:29
URL: http://intheflashlight.devote.se/
Postat av: Josephine Aune

Johanna: Jaaa och vi får höras om hur vi gör innan... Puss på dig!

2009-05-12 @ 13:08:11
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0