| Tisdag

Jag har precis kommit hem efter en sushimiddag på söder, det är alltid lika gott! Idag har jag fixat och trixat nere i ELLEs moderum, hängt upp, färgkordinerat och sorterat. En del bud med kläder har jag skickat iväg och jag har även börjat skriva en byline till det modejobbet vi plåtade förra veckan. Imorgon möter jag upp Jenny och börjar dagen med pressfrukost hos Sand. Därefter ska jag göra lite ärenden på stan till Helena som gör ELLEs shoppingsidor, jag ska låna lite saker i butik och eventullet svänga förbi några presskontor. Plocksidorna plåtas på torsdag och då ska jag vara med i studion, så imorgon eftermiddag ska jag och Helena gå igenom allt så att det är klart. Och efter jobbet imorgon blir det trevligheter, Gant har nämligen 60-årskalas!

 

Stickad tröja: Acne

Skinnjacka & tights: Zara

Boots: Din Sko

Väska: Miu Miu

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0