| Veckan som gått...



Armband från Bik Bok, Punktshop och guldarmbanden är studentpresenter.


I veckan var vi ute och jag körde på en grå tröja från Monki
och svarta leggings med lackdetaljer från Gina Tricot.
(Tyvärr hade vi på hockeyn i bakgrunden under förfesten,
men Sverige vann så det var väl bra det, hehe)


747 är kanske min nya favoritdrink.. Enkel och supergod:
Roses lime, tranbärsjuice, sprite och vodka, mums!


Hmm..


Blåa blommor...


Lila syrener är bland de finaste som blommar under våren.


10 kr på Coffee Break här i Lund, billigaste och godaste isteet jag druckit!


Magnoliaträd finns det mycket av...


Jag har bläddrat bland fina kollage, illustrationer
 och modehistoria ur "Modeboken" av Lotta Lewenhaupt.


Härlig solnedgång med utsikt över Lund, Öresundsbron och Danmark.


Jag skulle hoppa så högt jag kunde...


Häromdagen blev jag sjuk, så typiskt! Åker hem till Stockholm
på måndag för att gå på Demos smygläsning med Johanna och på tisdag
ska ju jag och Annika gå på pressvecka igen så jag hoppas verkligen att jag kryar
på mig. De senaste två dagarna har jag bara hängt i soffan och sängen med en ny
kopp te varje halvtimmen samt en välfylld påse från Apoteket brevid mig...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste Jossan, saknar dig här.

2009-05-09 @ 20:22:31
Postat av: Anonym

/malin

2009-05-09 @ 20:22:54
Postat av: Anonym

fina bilder, vad har du för kamera?

2009-05-12 @ 00:29:45
Postat av: Josephine Aune

Malin: Saknar dig också! Men vi ses snart ;)

Anonym: Kolla här, det är den jag nyss har köpt :) http://cestchic.se/2009/april/ny-kamera.html#comment

2009-05-12 @ 13:09:33
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0