| Pressfrukost






Imorse var jag på Ellos pressfrukost på Nordic Light Hotel. Till hösten kommer Ellos ha en hel del riktigt snygga skor och jag spanade även in ett par fejkskinnbyxor som såg fina ut. Frukosten var kanon med massor med frukt, bröd, ägg, juice, bär, ja allt möjligt gott. Precis så skulle jag vilja ha det varje morgon, jag är en riktig frukostmänniska, hehe. Nu ska jag jobba järnet hela dagen och jag har spridit ut mig i soffan. Modeplock till Veckorevyn.com ska jag planera upp och fixa med. om jag hinner ska jag även planera och börja med två plock till SOLO. Nu skruvar jag upp volymen (MGMT jobbar jag alltid lika bra till) och sätter igång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0