| Plock, plock, plock


Godmorgon! Igår var jag ute på stan och snurrade från 10-17 och idag blir det nog en repris på det. Klockan 10.00 ska jag upp till H&Ms showroom på Drottninggatan sedan blir det Polhem, Presskontakterna och Kappahl. Jag ska också försöka leta reda på en välsorterad godisaffär, en tygaffär och ett gäng second hand-butiker där jag ska försöka hitta lite grejer till ett kommande jobb... Plock på American Apparel och Glitter ska också hinnas med. Nu blir det en stor frukost sedan sätter jag mig på bussen iklädd detta:

T-shirt: Acne
Kjol: Acne
Tweedkavaj: Beyond Retro
Halsband: Pärlor och berlocker



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin blazer!

2009-03-24 @ 16:00:14
URL: http://angeli.blogg.no
Postat av: Emil

Snygging <3

2009-03-24 @ 17:31:31
Postat av: Josephine Aune

Angeli.blogg.no: Tack så mycket!

Emil: <3

2009-03-26 @ 08:12:55
URL: http://cestchic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0