Onsdag



Inte bättre idag heller. Usch, när ska det här ge med sig egentligen?! Hostar, har nästan 40 graders feber och är helt slut. Vill verkligen bli frisk nu så att jag kan börja jobba med de roliga jobb för SOLO som ska plåtas och vara klara nästa vecka. Skulle också behöva göra lite plock till Veckorevyn.com.. Gaah! Hoppas, hoppas att jag får någon mirakelkur hos läkaren senare i eftermiddag. Nyss kom det ett bud hit med lite kläder till nästa vecka. Om jag hade varit frisk hade jag direkt kollat igenom allting direkt och börjat planera. Men istället måste jag ligga i soffan och knappt röra på mig...



Kommentarer
Postat av: emmi

åh vad jag blev sugen på att shoppa och att sortera kläder och komma på outfits nu! Och krya på dig!!! Hade jag bott i sthlm hade jag mer än gärna assisterat dig dagar som denna.

2009-03-18 @ 14:47:51
URL: http://www.glife.se/emmiklemmi
Postat av: Josephine Aune

Emmi: Vad rar du är! Tack

2009-03-18 @ 19:09:51
URL: http://cestchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0