| Dags att börja blogga igen...






Det är dags för mig att börja blogga igen. Har saknat en blogg att lägga upp mina jobb på, så nu är det hög tid att börja blogga igen! Sedan i somras, då jag bloggade senast har det hänt en hel del. Jag assisterar fortfarande duktiga Karolina vid jobb lite då och då, men jag har även börjat göra egna stylingjobb för SOLO och plock för Glaze, vilket är jättekul! Sedan hösten 2007 frilansar jag även för Veckorevyn.com där jag tre gånger i veckan lägger upp olika shoppingtips. Det innebär att jag kommer på en idé eller ett tema, väljer ut plagg och accessoarer och sedan publicerar det på sajten. Ibland säljer jag även skor på Din Sko...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0