| Helg!


I fredags började vi kvällen med att sitta på
Apberget och titta på den härliga utsikten över stan


Och vi drack champange ur pappersmuggar från Pressbyrån, sedan
blev det middag på Vapiano och därefter var vi lite överallt tills solen gick upp...


I lördags blev det spontan utgång med förfest nära Tessinparken..
Här sitter jag och min syster Joelle och väntar på bussen.


Joelle och min vän Emma matchade varandra lite för bra i blommiga klänningar...


..och svarta skinnjackaor


Jag hade en glittrig paljettjacka från H&M på mig


Jag stod i butik sålde skor i både lördags och söndags.
Igår jobbade jag i en jeanskjorta från Zara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0