| Favoriter



Jag har ett gäng skönhetsfavoriter som jag tänkte tipsa er om:

Body lotion: Jag älskar doften på Doves body lotion "Fresh touch" med gruka och grönt te, den är helt underbar
Ansiktscreme: Niveas Aqua Sensation ger huden massor med fukt
Foundation: Jag har verkligen hittat min favorit, Diors "Nude" i färgen 020
Concealer: Clinique gör den bästa concealern jag har testat, och den håller länge. Hade min första lilla tub i nästan ett år
Primer: Smashbox har vunnit pris för sin Photo Finish och nu när jag använt den ett tag och är inne på min andra flaska är jag nog fast...
Ansiktsmask: Okej, nu kommer det låte lite konstigt men jag fick tipset om att använda huvudvärkstabletten Aspirin som ansiktsmask. Man krossar tre till fyra tabletter i ett litet glas med en mortel, tillsätter några droppar vatten tills man får en bra konsistens sedan kletar man på det i ansiktet. Detta ska göras tre gånger i veckan och huden blir supermjuk och fin! Den är kemiskt peelande och innehåller cetylsalicylsyra och är därför bra om man vill motverka problemhy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0