Den senaste veckan...


















I måndags åkte jag och min syster upp till Järvsö och stannade där i några dagar, i torsdags kom vi hem från skogen och då var vi väldigt sugna på stan och drinkar. Det resulterade i en väldigt spontan helkväll, det blir alltid lika roligt när det inte är riktigt planerat. Igår började kvällen hemma hos söta Sigrid som hade lagat en fantastiskt god middag som vi åt på hennes veranda. Det var verkligen hur mysigt som helst med vin, mat och härligt sällskap (alla bilder från kvällen har jag lånat fån Sigrid, råkade glömma min kamera hemma). Jag fick höra de mest fascinerande små historierna om Berlin som fick mig att vilja åka dit väldigt snart! Därefter åkte jag in mot stan och drack drinkar på Bauer för att sedan gå vidare till Collage..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0