Måndagtisdagonsdag


Idag har jag på mig en svart klänning med axelvaddar från Gina Tricot.
Nu ska jag försöka jobba undan lite sedan får vi se vad som händer...


Nästa vecka är det pressvecka och jag började osa igår till det mesta...


Igår gick vi en sväng på stan och åt glass i Stadsparken.
Klänning från Gina Tricot, Skinnjacka från Zara och ballerionor från H&M.


I måndags blev det jobb i sängen nästa hela dagen. T-shirt från 5preview för Weekday.


När man inte vill tvätta håret varje dag är det skönt
att ha ett riktigt bra torrschampo.Det bästa torrschampot jag har
provat kommer från Björn Axén och jag köpte det på Kicks för ca 139 kr.


Det blir mycket spring i stan och det finns så
många fina gamla hus i Lund, här är ett av dem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida
RSS 2.0